Yhdistyksen nettisivut uudistuivat

Vaasan taideyhdistyksen nettisivujen uudistustyö saatiin päätökseen juuri sopivasti ennen joulua. Sivujen ulkoasua ja toteutusta pähkäilivät yhdistyksen puolesta erityisesti varapuheenjohtaja Tarja Hautamäki ja hallituksen jäsen Aimo Nyberg sekä WebAula Oy:n edustajana Henna Franke.

Tiesitkö?-välilehdeltä löydät vaasalaista taide- ja kulttuurielämää koskettavia huomioita, kannanottoja, pikku-uutisia ja muuta mielenkiintoista. Jutut edustavat kirjoittajiensa näkemyksiä, ellei jutun yhteydessä toisin mainita. Yhdistyksen taidekokoelma saa myös esittelynsä ja yhdistyksen 100-vuotishistoriikkikin on sivustolla luettavissa.

Jäsensivuja pääsevät selailemaan vain jäsenmaksunsa maksaneet jäsenet, jotka ovat ilmoittaneet sähköpostiosoitteensa yhdistykselle. Jos haluat liittyä yhdistyksen jäseneksi tai päivittää yhteystietosi, ilmoita siitä yhdistykselle.

Tarja Hautamäen haastattelu

Oppailla tärkeä tehtävä   Osaavat Vaasa-Mustasaari oppaat tekevät arvokasta työtä seudun puolesta esittelemällä monipuolisesti eri sektoreita, niin yritysten ja liike-elämän menestystä kuin alueemme merkittävää historiaa, kulttuuria, urheilua, kaikkea mahdollista. Kaupunkikuvamme upea arkkitehtuuri, muistomerkit hämmästyttävät monia täällä vierailevia, eikä ihme. Emmekä me paikallisetkaan kaikkea tiedä, ja

Vuosikokouksen päätöksiä

Vaasan Taideyhdistys VTY ry:n vuosikokouksessa 20.4.2022 valittiin puheenjohtajaksi uudelleen Jukka Porola ja samoin myös nykyinen hallitus jatkamaan entisellä kokoonpanolla. Hallituksen jäsenet: Tarja Hautamäki, Laura Hellbom, Aimo Nyberg, Sirpa Sainio, Erkki Salminen ja Pirjo Rautio. Kannanottoja ei tällä kertaa annettu. Toimintasuunnitelmaan kirjattiin perinteistä toimintaa, jota yhdistys