Ideoita yhdistyksen toimintaan?

Mitä Vaasan taideyhdistyksen pitäisi sinun mielestäsi tehdä? Kerro ajatuksistasi jollekin hallituksen jäsenistä tai lähetä yhdistykselle sähköpostia, niin hallitus keskustelee mahdollisuuksista toteuttaa ideasi.

Kuvituskuva

Taideopetus juhlii Vaasassa

Kuvataiteen opetusta on Vaasassa annettu jo 80 vuotta. Vuonna 1942 Vaasan taideyhdistys perusti piirustuskoulun, jonka toiminta jatkui lähes katkeamatta syksyyn 1991 saakka. Silloin kuvataiteen perusopetus siirtyi Vaasan kaupungin työväenopistojen (nykyinen Alma-opisto) huomaan osaksi tavoitteellista valtakunnallisia opetussuunnitelmia noudattavaa taiteen perusopetusta.

Hyvää joulua! God jul!

Vaasan taideyhdistys toivottaa kaikille taiteen ja kulttuurin ystäville oikein hyvää ja rauhallista joulua. Vasa konstförening tillönskar alla konstens och kulturens vänner en riktigt god och fridful jul.

Yhdistyksen nettisivut uudistuivat

Vaasan taideyhdistyksen nettisivujen uudistustyö saatiin päätökseen juuri sopivasti ennen joulua. Sivujen ulkoasua ja toteutusta pähkäilivät yhdistyksen puolesta erityisesti varapuheenjohtaja Tarja Hautamäki ja hallituksen jäsen Aimo Nyberg sekä WebAula Oy:n edustajana Henna Franke.   Tiesitkö?-välilehdeltä löydät vaasalaista taide- ja kulttuurielämää koskettavia huomioita, kannanottoja, pikku-uutisia ja muuta