Hyvää joulua! God jul!

Vaasan taideyhdistys toivottaa kaikille taiteen ja kulttuurin ystäville oikein hyvää ja rauhallista joulua.

Vasa konstförening tillönskar alla konstens och kulturens vänner en riktigt god och fridful jul.

Ideoita yhdistyksen toimintaan?

Mitä Vaasan taideyhdistyksen pitäisi sinun mielestäsi tehdä? Kerro ajatuksistasi jollekin hallituksen jäsenistä tai lähetä yhdistykselle sähköpostia, niin hallitus keskustelee mahdollisuuksista toteuttaa ideasi.   TH

Yhdistyksen nettisivut uudistuivat

Vaasan taideyhdistyksen nettisivujen uudistustyö saatiin päätökseen juuri sopivasti ennen joulua. Sivujen ulkoasua ja toteutusta pähkäilivät yhdistyksen puolesta erityisesti varapuheenjohtaja Tarja Hautamäki ja hallituksen jäsen Aimo Nyberg sekä WebAula Oy:n edustajana Henna Franke.   Tiesitkö?-välilehdeltä löydät vaasalaista taide- ja kulttuurielämää koskettavia huomioita, kannanottoja, pikku-uutisia ja muuta

Palanen Vaasan taidehistoriaa tallentui videolle

Kuntsin taidekokoelmasta koottu näyttely oli esillä Kuntsin modernin taiteen museossa Vaasassa keväällä 2021. Näyttely juhlisti samalla konsuli Simo Kuntsin perustaman säätiön 50-vuotista taivalta. Vaasan taideyhdistys tuki juhlanäyttelyn videotaltiointia. Suurelle yleisölle tarkoitettu video on julkaistu Esa Siltaloppi Median Youtube-kanavalla.